dålig update

Jag vet att jag har haft väldigt dålig update, men min syster fyller år idag och jag har vart i stan och så har jag faktiskt oxå vart med becka och gjort en liten film :D Den blev ju shit kul... ;) Sen när vi gjorde filmen och så när becka var lite som typ programledare typ (XD), så kom det två typ en gubbe och en tant förbi och det blev helt jätte pinsamt! :o Haha. ;) Men snart ska jag ringa henne och då ska vi åka och doppa oss, när vi skulle bada tidigare idag så var det typ en skit lång orm som slingrade sig vid bryggan så vi skrek skit högt och sprang därifrån. Vi vågade typ inte bada sen ;)
Kram måste gå nu :)

Kommentarer
Postat av: becka kanske? :D

sv: jupp grattis till henne! :D

Naww , gumman du är :*<3

2010-08-05 @ 21:45:34
URL: http://barabecka.blogg.se/
Postat av: e r i c a

bra! :)<3

2010-08-05 @ 21:57:54
URL: http://muppn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0