Ska aldrig röra en häst igen

Så här sov Zlatan hos min syster för några dagar sen... Hahhahahaahah.
Jag har vart med Lina och Ester när dom har typ ridit idag, ramlade av en häst och nu har jag ont i huvudet.. Inte så värst kul :s Men jag har fått en alvedon och så kan jag säga att jag har inte ridit på skit länge sen, att man kan tänka sig mig på en häst ? Nej tack. Fast jag red lite på min syslings häst och så blev jag ledd av henne, jag har bara ramlat 2 ggr i mitt liv, fast den perioden jag red lite var en väldigt liiiten period. Och nu så var vi barbacka så det var ju ganska lätt att ramla, iaf för mig som inte har ridit mkt alls. Men nu tänker jag aldrig mer röra en häst igen.

Kommentarer
Postat av: e r i c a

hahaha va oxå i ett stall idag, typ för första gng xD hahahaa du kan läsa de hära inlägget! http://muppn.blogg.se/2010/august/drottningholm.html#comment ;)<3

2010-08-13 @ 22:04:12
URL: http://muppn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0