It's so fucking bad

Hej alla (L)
Jag sitter och dreglar framför min underbara vägg där det finns bara 13 affischer på Robert Pattinson (a) <3 Det är ju jätte lite :( Men ska skaffa minst 10 st till (y' Sen dreglar jag över datorn på min underbara Canon EOS 1000D som jag ska få om 2-3 veckor ungefär tror jag ;) Jag bryr mig inte om jag får den nu elr om flera veckor, jag vet iaf att jag ska få den, fast ska köpa den innan vi åker till Kroatien (vi ska bila dit de 2 första veckorna i september), mamma har lova de (a) Fast det är ju mer än en månad dit.. Men ändå? ;) Jag ska få den snart och det är jag lycklig för :) Man vill ju vara stolt över det man gjort för att få de pengarna man har ^^ Jag skulle faktiskt inte vilja vara ett rikemansbarn som får vad den vill, utan jag vill vara stolt över att jag sparat så mkt pengar, för att systemkameror är dyra. Jag ska typ beställa från nån jätte konstig butik haha x) Jag ska delbetala.. =) Men iaf ska jag inte trycka på er min onödiga information om allt det där, om ni inte vill det? ^^
Iaf så lyssnar jag väl på musik, just nu lyssnar jag på Billionarie med Travie McCoy. Älskar låten (L) <3
''It's so fucking bad...'' ja, ni hör ju ;)
Oj vad inlägget blev långt, för att vara mej :)
Kyss §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0