Ännu ett onödigt inlägg



bild i repris

Hejsan,
idag ska jag slappa, spela sims, titta på Vänner, bara slappa helt enkelt ;) Får se om jag orkar ta mig upp för trappan upp till mitt rum och sätta mig och spela sims.. Vi får väll se ^^ haha.´
Jag har nog bestämt mig att vara uppe länge, sova länge, elr nej, det kmr jag nog inte göra eftersom imorn är det den 10/10-10 och kl 10:10 ska jag slå mig i huvudet :) Hahhahahhha, får se hur det går... Man kan ju faktiskt somna om sen igen så, :) Eftersom jag kmr vara uppe halva natten (a)

Förresten, snart är det Höstlov, typ 2 veckor kvar i skolan elr, jag tror det iaf :o Får se vad jag ska göra då...

HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej hej! :D

Hoppas allt är bra??

2011-01-10 @ 16:46:10
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0