Nytt inlägg

Haha... Det var längesen. Ibland har jag bara sååå tråkigt :o Så jag har bestämt mig för att försöka börja blogga igen :) Om det går.. (a) Iaf på sista tiden har jag väll inte hunnit så mkt, vart sjuk ? Iaf så ska jag ha typ ''diagnos'' i engelska på måndag. Jag vill inte gå till skolan då ;/ men det vill väll ingen. Jag kan ju inte bara låtsas vara sjuk lix. Sen måste jag nog oxå träna på ''Valet 2010'', vi ska ha prov på det ? ;o Fattar inte jag men okej. Även om jag kmr typ suga på det. Jag vet knappast någonting om valet ? Lite kanske..

Imorn ska jag ha allmänt tråkigt och plugga, ska simma om jag inte har ont i halsen då som jag har nu.

Blir väll ett inlägg senare :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0